wtorek, 8 kwietnia 2014

Gadka w city odc.25: PTASZEK MIĘDZY SPOTKANIAMI

Gadka w city odc.25: PTASZEK MIĘDZY SPOTKANIAMI

 
- A masz tego ptaszka?
Pytanie zostało wypowiedziane tonem stanowczym, wręcz natarczywym i niestety bardzo piskliwie, co spowodowało, że kilka osób przeglądających sąsiednie wieszaki z ubraniami podniosło głowy. Dama w średnim wieku, z włosem rozwianym, ale natapirowanym na wieki, zdjęła ze stojaka torebkę i oglądała ją, jednocześnie przytrzymując ramieniem i brodą telefon.
- Tego, no wiesz. Co z synem zrobiłaś, z bibuły.
Cały lumpeks odetchnął z ulgą i lekkim rozczarowaniem.
- Potrzebny mi, wiesz. Mam prowadzić warsztaty dla rodziców i pomyślałam, że dla przedszkolaków to może być fajna zabawa. Acha. No, to proszę cię, zrób zdjęcie tego ptaszka i wyślij mi mejlem. Acha – torebka powędrowała w kąt, a dama wykopała ze stosu ciuchów bluzkę i triumfalnie sapnęła. – Nie, nie mogę po to przyjechać, bo jestem między spotkaniami, no, w ogóle miałam dzień przetartych spodni, nie dam rady, papatki, cmoki, no.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz